یه پیشنهاد فوق العاده برا افزایش آمار بازدید.

دُو لَخ شور doo lakh shoor

داستانی.مهدوی.خنده.کلبه های متفاوت و در کل:( دیدن نمایید و خودتون جزئیات رو ببینید.)

راستش رو بخواین برا من که آمار بازدیدم هنگ کرده.برا شما رو نمیدونم. امروز داشتم تو یه سایت تبلیغاتی و کسب درآمد فعالیت میکردم.حدودا بعد از دو ماه عضویتم امروز اولین روزی بود که تصمیم گرفتم توش فعالیت کنم.فک میکردم چرته که آمار بازدید وب یا هر چی رو که بخوای بالا میبره. ولی امروز رفتم و دیدم که نه واقعیه.دهنم کف کرد.گذشته از اون که آمار بازدیدم هم بالا رفت درآمد هم برام داشت. حالا اگه آمار من براتون هنگ کرده به این آدرس برین.آمار بازدیدمه تو وبگذر.http://www.webgozar.com/stats/3081425

تا الان که شصت بازدید داشتم.اونم واقعی.حدودا 50 تاش از این سایته. این 50 تا از سه ساعت پیش تا الانه که اون موقع تازه من بلد نبودم چیکار کنم و هی تو سایتش چرخ میزدم.مزیتی که داره اینکه من تا یه هفته دیگه نمیخواد که تبلیغ وبم رو ثبت کنم.سایت این اجازه رو به کاربر میده که تبلیغش رو هفته ای یا ماهانه ای ،اونم تو هر روزی که دلش بخواد یا مثلا کل روزای هفته به نمایش بذاره. آها راستی این رو نگفتم.این 60 تایی که الان رو آمار من زده شده خداییش معرکه اس.چرا که من امروز فقط یه پست گذاشتم.درحالی که بیشترین بازدید کننده ام رو 66 نفر ثبت شده که اونم با هزار بد بختی و بروز کردن وبم تا آخرای شب تونستم این آمار رو بدست بیارم.دقت کنین .(بازدید کننده )نه (بازدید روز.)بازدید کننده من با رنگ آبی در نمودار آمارگیرم موجوده.ماهان سورف اون سایتیه که من میگم.اگه از این لوگو برا ثبت نام اقدام کنید من اولین دوست و معرف شما خواهم بود و فقط در این صورت میتونم مشکلاتی رو که براتون پیش اومده حل کنم. پس به رسم دوستی و تلافی این کارم هم که شده نامردی نکنین و زیر مجموعه من بشین. توضیحات اصلی باشه برا بعد ثبت نام.

یه چیز دیگه .حتما میگین چه فایده داره آمار بازدید ما بره بالا.فایده اش اینه که به خاطر این که بازدید ها کاملا واقعی هستند و به صورت کثیر هم اجرا میشن ، پیج رنگتون گوگلتون رو میبره بالا که باعث میشه وبتون یا سایتتون در صفحات یا در سطر های اول جستجو گر های گوگل ثبت بشه که این خودش با افزایش بازدید همراه.پس میشه با یه تیر دو نشون.

اختیار با خودتون. من گفتم از این لوگو پایین برین ها.نگی نگفتی .چون اگه معرفتون cobratelesm نباشه من نخواهم توانست در مشکلاتی که تو سایت برا هر کسی پیش میاد کمکتون کنم.        دیگه خود دانید.

ماهان سورف

 

آها راستی ایمیل من رو داشته باشین که بتونم کمکتون کنم.cobra.telesm@yahoo.com



تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:46 ] [ امیر عشق ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه